Vzw Crisishulp aan Huis
West-Vlaanderen

klachten?

Wanneer er tijdens een CaH-begeleiding, TnT(?) of crisisinterventie iets niet loopt zoals je dat wil, kun je dit steeds met jouw gezinsmedewerker bespreken. Onze gezinsmedewerkers staan hiervoor open. 

Wanneer het om één of andere reden niet lukt om dit rechtstreeks met je gezinsmedewerker te bespreken, kun je jouw klacht via onderstaand formulier alsnog melden. Jouw bericht komt dan terecht bij de algemeen verantwoordelijke van vzw Crisishulp aan Huis West-Vlaanderen. Indien je je contactgegevens achterlaat, zal de algemeen verantwoordelijke binnen de 14 werkdagen contact opnemen om jouw vraag verder te verkennen en samen met jou naar een geschikte oplossing zoeken. In dit document vind je meer informatie over hoe we aan de slag gaan met klachten. 

Als je wil, kun je ook contact opnemen met de externe onafhankelijke ombudsdienst via www.opgroeien.be/opgroeipunt of telefonisch via het nummer 078 170 000.

Vertalen »