Wanneer er tijdens een CaH-begeleiding, TnT(?) of crisisinterventie iets niet loopt zoals je dat wil, kun je dit steeds met jouw gezinsmedewerker bespreken. Onze gezinsmedewerkers staan hiervoor open.
Wanneer het om één of andere reden niet lukt om dit rechtstreeks met je gezinsmedewerker te bespreken, kun je jouw klacht via onderstaand formulier alsnog melden. Jouw bericht komt dan terecht bij de algemeen verantwoordelijke van vzw Crisishulp aan Huis West-Vlaanderen. Indien je je contactgegevens achterlaat, zal de algemeen verantwoordelijke binnen de 14 werkdagen contact opnemen om jouw vraag verder te verkennen en samen met jou naar een geschikte oplossing zoeken. In dit document vind je meer informatie over hoe we aan de slag gaan met klachten.
Als je wil, kun je ook contact opnemen met de externe onafhankelijke ombudsdienst via www.opgroeien.be/opgroeipunt of telefonisch via het nummer 078 170 000.
Maatschappelijke zetel
Julius Sabbestraat 40
8530 Harelbeke
056 29 33 55
info@cahwestvlaanderen.be
Antenne Brugge
Team Noord
Moerkerkse Steenweg 4
8310 Brugge
0499 27 76 45
Antenne Harelbeke
Team Zuid
Julius Sabbestraat 40
8530 Harelbeke
0499 27 76 45
Antenne Westhoek
Team Zuid
Eikhoekstraat 65
8640 Westvleteren
0499 27 76 45
Crisismeldpunt minderjarigen
West-Vlaanderen
Ruddershove 8
8000 Brugge
050 33 77 40