Deprecated: Required parameter $pos follows optional parameter $pid in /customers/c/4/2/cahwestvlaanderen.be/httpd.www/templates/gk_magazine/lib/menu/GKMenu.php on line 66 Deprecated: Required parameter $i follows optional parameter $pid in /customers/c/4/2/cahwestvlaanderen.be/httpd.www/templates/gk_magazine/lib/menu/GKMenu.php on line 66 Deprecated: Required parameter $pos follows optional parameter $level in /customers/c/4/2/cahwestvlaanderen.be/httpd.www/templates/gk_magazine/lib/menu/GKMenu.php on line 85 Deprecated: Required parameter $i follows optional parameter $level in /customers/c/4/2/cahwestvlaanderen.be/httpd.www/templates/gk_magazine/lib/menu/GKMenu.php on line 85 Deprecated: Required parameter $i follows optional parameter $pid in /customers/c/4/2/cahwestvlaanderen.be/httpd.www/templates/gk_magazine/lib/menu/GKBase.class.php on line 426 KLACHTENPROCEDURE

           

 

KLACHTENPROCEDURE

 

 

Onder een klacht verstaan wij: ‘iedere melding van een cliënt, gebruiker of medewerker, waaruit blijkt dat niet aan de verwachting is voldaan en die niet het karakter heeft van een snel te verhelpen misverstand of gebrek aan informatie.’

 

Indienen van de klacht:


Hoe ?

> Telefonisch 

> Schriftelijk

> Via mail

> Via de website

 

Afhandeling klacht:

 

 

Verloop vanaf datum klacht: 

 

> Inzage dossier

> Schriftelijke reactie binnen de 6 weken (eenvoudige klacht)

> Schriftelijke reactie binnen de 3 maand (complexe klacht)

> Gegevens worden min 1 jaar bewaard door de onderneming. 

 

 

Acties: 

 

> De klacht verantwoordelijke bestudeert relevante informatie. 

> Bespreekt dossier met betrokken personen/organisaties

> Neemt standpunt in.

> Informeert de klager (schriftelijke neerslag). 

> Info wordt opgeslagen in klachtendossier. 

 
hoofding22.jpg